Acreditarea oferă jurnalistului un ecuson și acces la fiecare show, pe durata prezenței acestuia în cadrul Feeric Fashion Week. În cazul show-urilor speciale jurnaliștii vor fi repartizați pe rândurile frontale, în limita locurilor disponibile.
Pentru a obține acreditarea se cer următoarele informații:
- numele publicației pentru care scrie și numărul de exemplare tiparite
- numărul total și lunar de cititori ai publicației
- raport (dacă este cazul) cu privire la activitatea de promovare a Feeric Fashion Week până în acest moment.
Acreditarea implică exclusiv accesul la prezentările de modă și nu include alte facilități (cazare, transport, mese)
Odată obținută acreditarea, jurnalistul se obligă:
- să publice zilnic materiale pe paginile de socializare ale publicației pe care o reprezintă, cu privire la evenimentele* din cadrul FFW, folosind urmatoarele hashtag-uri: #feericfashionweek și #feelfeeric la care se adaugă hashtag-uri specifice fiecărui eveniment în parte, fiecare acțiune, fie că e fashion show, expoziție, petrecere, street style, sau întâlnire organizată de echipa de producție FFW
- să publice un articol rezumat al întregii zile în cazul publicațiilor cotidiene, în care să fie descrisă activitatea și atmosfera de la show-uri sau cel putin un articol amplu general, în cazul publicațiilor cu o frecvență redusa.
- la finalul festivalului, să adauge un scurt rezumat, cu o opinie generală și subiectivă, despre tot ceea ce înseamnă FFW
- să păstreze legatura cu PR-ul festivalului și să răspundă solicitarilor și sugestiilor acestuia
- să respecte cu strictețe programul festivalului și să se prezinte cu punctualitate la evenimente
* Completarea formularului de înscriere implică automat acceptul dumneavoastră de a primi prin email informații referitoare la festivalul Feeric Fashion Week și la evenimentele organizate de Fundația Mitichi