13 Views |  1

Feeric, Ziua 3: Colecții inspirate din cultura asiatică, cu cristale Swarovski și dantelă Chantilly

* Cea de-a treia zi a Feeric Fashion Week a purtat iubitorii de modă din Hong Kong până la Castelul de Lut Valea Zânelor din Porumbacu de Sus, în cariera de piatră de la Turnu Roșu, în centrul Sibiului și la Feeric Venue *

Cea de-a treia zi a celui mai important eveniment  de modă din Europa de Est a început la cariera de piatră din Turnu Roșu, care a devenit podium pentru designerii susținuți și promovați de Agenția The Secret Code of Fashion, o platformă internațională, inițiată de Myra Postolache și specializată în relații publice și strategie de brand, cu sediul în Milano, care se ocupă de organizarea de evenimente bazate pe cercetarea de modă. Prezentarea de modă ce a avut loc la cariera de piatră așezată la poalele munților s-a făcut remarcată prin ținutele lejere, în culori de roșu, nuanțe de roz pal sau galben deschis, purtate atât de manechinele feminine, cât și de cele masculine.

Moda s-a mutat, apoi, la aproape 50 de kilometri de Sibiu, la Castelul de Lut Valea Zânelor din Porumbacu de Sus. Colecția brandului din Hong Kong, Modement, s-a remarcat prin tăieturi minimale ce au redat fidel fragmente din cultura asiatică. Brandul a luat ființă în 2010 și s-a lansat oficial în 2013, la Hong Kong Fashion Week.

Casa Artelor și Podul Minciunilor, s-au transformat apoi în podium pentru colecția designerului grec Marios Karavasilis. “<<Avaton>> este o colecție ce duce cu gândul la o lume locuită de eroi și personaje cufundate în propria lor mitologie, o colecție ce trece dincolo de limite”, spune designerul despre propria sa colecție. Paietele, dantela, satinul și blana ecologică, combinate cu tonuri de argintiu, auriu, negru, alb și roșu, cu genți de mână și alte accesorii pe cap, au stârnit admirația tuturor iubitorilor de modă prezenți la eveniment.

Seara a început cu eleganță, mister, dragoste, sensibilitate și pasiune, pe Feeric Venue, la Redal Expo. Cea care a deshis seria prezentărilor, după ora 22, a fost Natalia Manza, a cărei colecție s-a remarcat prin croielile și broderia exclusiviste, țesăturile scumpe, dantela Chantilly, mătasea naturală și cristalele Swarovski care au decorat ținutele. „Creaţiile oglindesc lumea interioară a femeii, întregul său sufletesc, aducând la lumină o fuziune a gândurilor și a sentimentelor acesteia, un adevărat caleidoscop de personaje întruchipate într-unul singur” își descrie colecția Natalia Manza. Excentricitatea și emoția au fost cele care au definit, în continuare, colecția semnată de Alisha Pretty, care a redat, prin ținutele create, după cum spune chiar designerul, propria ei personalitate.

Ultima colecție, semnată de Lui by Luiza, a fost inspirată din filmul lui Federuci Fellini. „Dolce Lady este, în principal, o colecție desprinsă din emoțiile mele, din ceea ce trăiesc acum și ceea ce doresc să exprim. Conceptul <<la dolce vita>> este un stil de viață, un fel de neliniște indolentă în fața problemelor reale cu care ne confruntăm” a spus designerul care a cuprins în prezentarea sa eleganța, senzualitatea și intenstitatea emoțiilor.

Cea de-a treia zi a Feeric Fashion Week 2017 s-a încheiat cu o prima petrecere Mysterium, la Redal Expo. Petrecerile vor continua în fiecare seară, începând cu ora 23.

Prezentările de modă încep astăzi la ora 14. Gazda prezentării colecției Biancăi Popp este Fabrica Boromir, evenimentul fiind realizat cu sprijinul Academiei Forțelor Terestre Sibiu. În aceeași locație, de la ora 17, Charles & Ron își vor prezenta noile ținute.

La ora 20, Alina Moza va aduce o colecţie inspirată din forme precum spirala, triunghiul, cercul sau rombul, întregită de pălării laborioase, care va avea loc la Muzeul Național Brukenthal din Piața Mare.

Cea de-a doua seară de la Redal Expo va începe la ora 22, cu designerul argentinian Pimpi Smith, care va prezenta „PeaceForever” o colecție de genți ce marchează simbolurile păcii și ale iubirii. Vor urma Le Pampillon, Retno Tan și Visori, pe Feeric Venue.

Feeric Fashion Week este un eveniment cofinanțat de Primăria Municipiului Sibiu, Consiliul Local Sibiu și Consiliul Județean Sibiu.

Partener principal: Jidvei

Parteneri: Banca Transilvania, AutoSchunn, Therme București, Lenor, Boromir

Parteneri instituționali: Ambasada Regatului Olandei la București, Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca, Istituto Europeo di Design, Mad Mood Milano, Muzeul Național Brukenthal, Complexul Național Muzeal Astra, Primăria comunei Rășinari, Redal Expo, Buonavista, Campari, Happy City, Sens Media, VIP Security .